One Better Day ~ Preview


Status : Complete
Chapter : 20
Genre : Gangster, Love, Family

Characters: 

Myungsoo

- satu-satunya anak lelaki Rain. Mula berjumpa dengan Eunjung masa berumur 12 tahun. Dia tidak pernah ngam dengan Eunjung dan selalu buli Eunjung semasa kecil. Tapi akhirnya dia jatuh cinta dengan Eunjung.

Eunjung

- anak yatim piatu. Dibela oleh Rain selepas ibu bapanya mati. Pada mulanya dia seorang yang sensitive dan selalu dibuli oleh Myungsoo tetapi setelah meningkat remaja, dia suka melawan Myungsoo dan selalu sahaja bergaduh dengan Myungsoo. Mula-mula tak ada perasaan apa-apa dekat Myungsoo selalin musuh tapi akhirnya dia jatuh cinta dekat Myungsoo.

Rain
- ayah kepada Myungsoo yang merupakan ketua gangster. Dia yang mengambil Eunjung dan memelihara Eunjung dengan baik.





Sinopsis : 
Eunjung telah kematian bapanye ketika dy b’umur 12 tahun. Ayahnya ditembak di depan matenye sendiri. Sejak itu dy mahu mencari siapa pmbunuh ayahnya. Dy dipelihara oleh Rain iaitu ketua gangster. Rain menjaga dan menganggap Eunjung seperti anak kandungnya sendiri. Di rumah Rain, Eunjung bertemu dgn Myungsoo yg bersikap dingin dan pemarah. Setiap hari ketika bapanya keluar, Myungsoo sering membuli Eunjung.Myungsoo tidak suka akan kehadiran Eunjung di rumah itu. Eunjung sedar yg dia hanye menumpang di banglo kepunyaan Rain, dy terima je apa yg Myungsoo wat kat dia. Dia xpenah mengadu kpd Rain. Ketika Eunjung b’umur 16 tahun, Rain mengajarnye mnjd gangster. Sama juga dgn Myungsoo. P’watakan Eunjung berubah dr pndiam & lemah lembut mnjd ganas. Suatu hari, Enjung blik ke rumah lamanye, disitu dy t’tidur & b’mimpi ttg kematian bapanya. Dy smakin hmpir dgn pmbunuh ayhnye. Dy b’tekad akn mnjejaki pmbunuh itu dan mmblas dendam atas kematian bapanye. Tetapi lain pula kpd Myungsoo. Lama-kelamaan Myungsoo tlah jatuh hati pd Eunjung dan dy gmbire kerane ayhnye mengarahnye ntuk b’ada di smping Eunjung. Adakah Eunjung tahu perasaan Myungsoo t’hdapnye? Bagaimana pula dendamnye pd pmbunuh ayhnye? Adakah Myungsoo akn menghalang Eunjung ntuk membalas dndam? Ikuti dan ketahui kesudahannye dlm fanfict One Better Day.


---> READ!!! <---

No comments: